← kariéra

Dotační specialista

Hledáme člověka, který již za sebou má reálné zkušenosti na obdobné pozici, je týmový hráč se smyslem pro vlastní zodpovědnost a může se pochlubit skvělým organizačním talentem.

25-30 tis. Kč

Plný úvazek

Vaší náplní práce bude

Komplexní administrace dotačních projektů (zpracování žádosti o dotace, změnová řízení, žádosti o platbu apod.) v příslušném administrativním systému (zejména ISKP14+)

Cílové programy: Operační program Životní prostředí (OPŽP), Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK) - Úspora energií

Ve spolupráci s energetickým specialistou řídit projekty po celou dobu realizace a udržitelnosti projektů

Zpracovávat dokumenty včas a kvalitně

Péče o klienty po celou dobu spolupráce

Komunikace s příslušnými orgány, poskytovateli dotací (zejména SFŽP ČR, API a MPO), případně obchodními partnery

Budete zodpovědní za formální náležitosti v rámci jednotlivých dotačních procesů (dokládání povinných příloh k žádosti o podporu, žádosti o platbu apod.)

Jak si Vás představujeme

Máte ochotu neustále se vzdělávat, schopnost samostudia nových pravidel i předpisů, vysokou dávku zodpovědnosti a úkoly řešíte samostatně, pečlivě, proaktivně a ve stanovených termínech

Zkušenosti v oblasti přípravy a administrace grantových žádostí v OPŽP a OP PIK výhodou, nikoliv podmínkou

Minimálně základní orientace v grantových programech pro firmy a veřejný sektor (zejména OPŽP a OP PIK) se zaměřením na Úspory energie

Zkušenosti s podáváním žádostí a administrací projektů v ISKP14+ výhodou, nikoliv podmínkou

Máte výborné komunikační, analytické i organizační dovednosti, logické myšlení a reprezentativní vystupování

Češtinu máte perfektní slovem i písmem

Umíte pracovat s MS Office – zejména Excel, Outlook, Word

Dokumenty zpracováváte precizně, bez chyb a včas

Praxe v dotační oblasti výhodou

Na co se u nás můžete těšit?

Práce v příjemném prostředí moderních kanceláří, 4 týdny dovolené do začátku (po 1. roce ve firmě dovolená vzroste na 22 dnů, po 2. roce na 25 dnů) a spoustu praktických benefitů jako:

flexibilní pracovní doba,

2 placené sick days,

služební telefon s neomezeným voláním a 1,5 GB dat,

vzdělávací kurzy a školení dle Vašeho výběru

kvalitní kafe, čaj, ovoce nebo pravidelný palačinkový den,

teambuildingy, co vás budou bavit.

Začněte tím, že nám o sobě dáte vědět

1/

Pošlete životopis

Pošlete nám životopis a do týdne se vám ozveme.

2/

Potkáme se

Potkáme se na pohovoru. Představíme vám firmu a svá očekávání, probereme vaše zkušenosti, přání a plány.

3/

Zadáme vám úkol

Zadáme vám úkol na doma, abychom si ověřili vaše znalosti a zkušenosti.

4/

Sejdete se s jednatelem

Pozveme vás na schůzku s jednatelem firmy. Poznáte se osobně, dozvíte se o vizi PKV a ověříte si, jestli si s námi budete rozumět.

5/

Konkrétní nabídka

Pošleme vám nabídku práce.

6/

Nastoupíte!

Domluvíme se na termínu nástupu, připravíme vše potřebné a budeme se na vás těšit.

Pošlete nám svoje CV

Vytvářejte s námi energeticky šetrný svět. První krok je
na vás.

+420 770 123 016dudova@pkv.cz

Ing. Barbora Dudová

personalistika