← Zpět na výpis pozic

Dotační specialista

Komplexní administrace dotačních projektů (zejména v ISKP14+) je jeden z úkolů pro projektového manažera dotačních projektů. Notujete si s dotacemi? Tak hledáme právě vás!

Administrativa

Plný úvazek

Zkušený profesionál

Hledáme obchodníka juniora – vhodné pro studenty a absolventy

Co vás na této pozici čeká?

Pracovat budete s Operačním programem Životního prostředí (OPŽP) a Operačním programem Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK) – Úsporou energií. Ve spolupráci s energetickým specialistou budete kontrolovat projekty po celou dobu realizace a udržitelnosti projektů a pečovat o klienty. Nevyhnete se ani komunikaci s příslušnými orgány, obchodními partnery a poskytovateli dotací (zejména SFŽP ČR, API a MPO). Zodpovědní budete za včasné a kvalitní zpracování dokumentů a za formální náležitosti v rámci jednotlivých dotačních procesů. To se týká například povinných příloh k žádosti o podporu a žádostí o platbu.

Požadujeme

  • Základní orientace v grantových programech pro firmy a veřejný sektor (zejména OPŽP a OP PIK) se zaměřením na Úspory energie
  • Výborné komunikační, analytické i organizační dovednosti, logické myšlení a reprezentativní vystupování
  • Češtinu perfektní slovem i písmem, samostatný projev na úrovni, dokumenty zpracováváte precizně, bez chyb a včas
  • Umíte pracovat s MS Office – zejména v Excelu, Outlooku, Wordu
  • Ochotu neustále se vzdělávat, schopnost samostudia nových pravidel i předpisů a k tomu vysokou dávku zodpovědnosti
  • Svěřené úkoly řešíte samostatně, pečlivě, proaktivně a ve stanovených termínech

Výhodou bude

  • Zkušenosti v oblasti přípravy a administrace grantových žádostí v OPŽP a OP PIK
  • Zkušenosti s podáváním žádostí a administrací projektů v ISKP14+

Kromě raketového růstu také nabízíme

Moderní a udržitelné kanceláře

Získali jsme ocenění za Kanceláře roku 2020. Obrovské množství rostlin a další zeleně reflektuje náš zájem o udržitelnost, zároveň vytváří psychickou pohodu. A chytré rozvržení kanceláří zajišťuje dostatek soukromí, ale umožňuje dobrou spolupráci a komunikaci s ostatními. Prostor jsme zkrátka navrhli tak, aby zajistil skvělé pracovní prostředí. Zajímá vás víc?

Nahlédněte do našich kanceláří

A spoustu dalších benefitů

  • Každý měsíc pořádáme netradiční firemní akce, třeba chmel day. Letní teambuildingy, posezení ve vinném sklípku nebo vánoční večírky jsou samozřejmostí
  • Všem zaměstnancům poskytujeme vzdělávací kurzy a školení dle výběru
  • Služební počítač a telefon s neomezeným tarifem
  • Flexibilní pracovní dobu, po domluvě i možnost home office, sick days
  • Postupné navyšování dovolené
  • Referral bonus za doporučení nového zaměstnance

Chopte se své šance a pošlete mi Váš životopis!

„Nechte mi na sebe kontakt a váš životopis. Ozvu se Vám hned jakmile to bude možné, a řekneme si, jestli by Vaše práce pro nás dávala oběma stranám smysl.

Maximální velikost souboru je 10 MB.
Nahrávám...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.

Zajímá vás, jak pracujeme s vašimi osobními údaji? Podívejte se sem.

Děkuju za Váš životopis! Už je na cestě k nám a to znamená, že míč je na naší straně. Co nejdříve se vám ozveme s návrhem termínu pohovoru.
Jejda, něco se pokazilo. Zkuste prosím odeslat formulář později znovu.

Martina Ochotná

LinkedIn

Jak v PKV vybíráme zaměstnance a kdo dává zpětnou vazbu?

Naši jednatelé u Radima Paříka vyprávěli o tom, odkud pochází, jak s podnikáním vlastně začali nebo jaké je to pracovat na pozici obchodníků.

Prozradili také, jak v PKV vybíráme zaměstnance, kdo dává zpětnou vazbu nebo proč sami nechodí na porady jednotlivých oddělení.

Poslechněte si více o fungování naší firmy
Poslechněte si další podcasty

Budete pracovat na různorodých projektech

Začněte tím, že nám o sobě dáte vědět

1/

Pošlete životopis

Pošlete nám životopis a do týdne se vám ozveme.

2/

Potkáme se

Potkáme se na pohovoru. Představíme vám firmu a svá očekávání, probereme vaše zkušenosti, přání a plány.

3/

Zadáme vám úkol

Zadáme vám úkol na doma, abychom si ověřili vaše znalosti a zkušenosti.

4/

Sejdete se s jednatelem

Pozveme vás na schůzku s jednatelem firmy. Poznáte se osobně, dozvíte se o vizi PKV a ověříte si, jestli si s námi budete rozumět.

5/

Konkrétní nabídka

Pošleme vám nabídku práce.

6/

Nastoupíte!

Domluvíme se na termínu nástupu, připravíme vše potřebné a budeme se na vás těšit.

Nevyhovuje Vám nabízená pozice?

Nevadí, ozvěte se mi a možná pro Vás najdeme jinou vhodnou pozici.

+420 739 790 548 ochotna@pkv.cz

Martina Ochotná

HR manažerka