Marketingový/á koordinátor/ka

Jak bude vypadat váš den v práci?
Jak bude vypadat tvůj den v práci?
- Jsi koordinátor, tečou přes tebe naše projekty. Veletrhy, webináře nebo akce pro obchodní partnery. Pořádáme třeba obchodní snídaně či dny otevřených dveří. Máš nápad na něco dalšího? Sem s tím, jdeme na to.
- Děláme velmi úspěšné edukační webináře, a ty můžeš být u toho. Natáčení, promo nebo i samotné vysílání, to vše bude v tvé režii.
- Vytváříme také obsah, který udává trendy firemní energetiky. Máme vlastní blog, desítky tisíc odběratelů newsletteru, silný LinkedIn a rozbíháme PR. Tvým úkolem bude hledat témata a spoluvytvářet obsah, který rezonuje s naším publikem.
- Neděláme marketing jenom pro krásu, ale sledujeme jeho výkon a dopad, tudíž tvým úkolem bude měřit a řídit výkon jednotlivých kampaní.
- Věříme v marketing 21. století, proto stále hledáme cesty a možnosti, jak oslovit potenciální klienty. Každý tvůj nápad tak může přímo ovlivnit naše výsledky a cíle. Např. Automatizace, personalizace či nové touchpointy.
- Zajímá nás, jak si náš produkt stojí na reálném trhu a ty nám pomůžeš koordinovat a designovat výzkumy. Můžou to být analýzy konkurence, vyhodnocování sentimentu či zákaznické výzkumy.
- Stále se budeš učit a naučíš něco i ty nás. Stejně jako ty, totiž chceme hrát jedině v A-týmu. Takže čerpáme všude, kde marketing dělají líp, než ho děláme my. Díky tomu budeme společně stále up-to-date.
Jak si tě představujeme?
Jak si vás představujeme?
- Už máš něco za sebou, třeba jsi odřídil/a zajímavý marketingový projekt, o kterém si rádi poslechneme.
- Když na tebe začne mluvit CRM či PPC specialista, neztratíš se v tom, co říkají. V téhle roli už musíš mít přehled.
- Projekty nenosíš jenom v hlavě a na papíře, umíš je správně naplánovat, prezentovat a následně přetavit v realitu.
- Když ti dáme do ruky marketingové nástroje jako třeba mailjet nebo Figmu, chopíš se jich a ukážeš nám, jak to jde dělat líp.
- Reportujeme v PowerBI a datastudiu. Tobě se to bude líbit, protože data dokážeš interpretovat a máš v nich rád/a pořádek.
Co pro tebe bude výhodou?
Co pro vás bude výhodou?
- Praktická znalost AI
- Zájem o energetiku a udržitelnost
- Nadšení pro technologie
- Zkušenosti z projektového řízení
- Případná teoretická znalost low-code a no-code nástrojů – Webflow, Make(integromat), Mailjet, ChatGPT, Notion
A co za to dostanete vy?
A co za to dostaneš ty?
- Hodně zajímavou pracovní náplň, díky které nahlédneš do světa udržitelné energetiky.
- Příležitost vytvářet pro firmu kontakt s nejzajímavějšími firmami na českém trhu.
- Na práci v těch nejhezčích kancelářích v Brně. Fakt! Máme na to razítko! 💯
- Flexibilní pracovní dobu
- Sick days a po roce spolupráce navýšení dovolené 🌴
- Multisport kartu
- Referral bonus za doporučení nového zaměstnance ve výši 25 000 Kč
- Macbook a iPhone s neomezeným tarifem
- Stravenkový paušál
- Výbornou kávu na pracovišti, fruit days
- Legendární teambuildingy a vánoční večírky
- Hrazené cestovní pojištění
- Možnost růstu a rozvoje. Pořádáme pravidelné workshopy, školení a tréninky.
- Práci ve společnosti, která věří marketingu a vědomě ho buduje.
- Příležitost se podílet na marketingové strategii, která posune PKV mezi elitní značky.
3 důvody, proč je tohle vaše práce snů:
3 důvody, proč je tohle tvoje práce snů:
Jsme transparentní
Z našich podcastů Na vlnách PKV zjistíte, jaké hodnoty zastáváme, jak přistupujeme k řešení problémů a jak uvažujeme o naší firmě, energetice a udržitelnosti.
Dříve jsme byli pro uchazeče alternativou, teď kvůli nám mění práci. Proč? To se dozvíte v našem novém podcastu Na vlnách PKV.

Nejlepší kanceláře
To jsme si nevymysleli, máme na to diplom – za vítězství v soutěži Kanceláře roku 2020.
A počkejte, až uvidíte ten výhled na Brno ze společné kuchyňky.
To jsme si nevymysleli, máme na to diplom – za vítězství v soutěži Kanceláře roku 2020.
A počkej, až uvidíš ten výhled na Brno ze společné kuchyňky.

V týmu budete s Andrejem
Andrej je marketingový mág a občas neřízená střela. Oceníte především jeho široký rozhled, který sahá daleko za hranice reklamy a digitálního světa. A obdivuhodnou schopnost najít do patnácti minut kreativní řešení takřka na vše.
Andrej Filous
Marketingový ředitel
Začněte tím, že nám dáte o sobě vědět!
Pošlete životopis
Pošlete nám životopis a do týdne se vám ozveme.
Potkáme se
Potkáme se na pohovoru. Představíme vám firmu a svá očekávání, probereme vaše zkušenosti, přání a plány.
Zadáme vám úkol
Zadáme vám úkol na doma, abychom si ověřili vaše znalosti a zkušenosti.
Sejdete se svým vedoucím
Pozveme vás na schůzku s vedoucím vašeho oddělení. Poznáte se osobně, dozvíte se o vizi PKV a ověříte si, jestli si s námi budete rozumět.
Nastoupíte!
Pošleme vám nabídku práce. Domluvíme se na termínu nástupu a začneme naši spolupráci.
Začni tím, že nám dáš o sobě vědět!
Pošli životopis
Pošli nám životopis a do týdne se ti ozveme.
Potkáme se
Potkáme se na pohovoru. Představíme ti firmu a naše očekávání, probereme tvoje zkušenosti, přání a plány.
Zadáme ti úkol
Zadáme ti úkol na doma, abychom si ověřili tvoje znalosti a zkušenosti.
Sejdeš se svým vedoucím
Pozveme tě na schůzku s vedoucím tvého budoucího oddělení. Poznáš se s ním osobně, dozvíš se o vizi PKV a ověříš si, jestli si s námi budeš rozumět.
Nastoupíš!
Pošleme ti nabídku práce. Domluvíme se na termínu nástupu a začneme naši spolupráci.
Chopte se své šance a pošlete mi váš životopis!
Chop se své šance a pošli mi svůj životopis!
„Nechte mi na sebe kontakt a váš životopis. Ozvu se vám hned jakmile to bude možné, a řekneme si, jestli by práce pro nás dávala oběma stranám smysl.”
„Nech mi na sebe kontakt a tvůj životopis. Ozvu se ti hned jak to bude možné, a řekneme si, jestli by nám oběma tvoje práce pro PKV dávala smysl.”