← kariéra

Výkonný/á asistent/ka jednatelů společnosti

Chcete se stát součástí mladého a inspirativního kolektivu, který vám zaručí, že se do práce budete těšit? Pro naše jednatele Jirku a Ondru hledáme schopnou asistentku, která jim odlehčí od každodenní operativy, zajistí organizací schůzek a kalendářů a pomůže jim při řízení společnosti.

25-30 tis. Kč

HPP

Pro absolventy

Co bude náplní vaší práce?

  • Řízení interních projektů a změn ve firmě
  • Plánování a organizování schůzek a kalendáře jednatelů
  • Komunikace s kolegy ve firmě, obchodními partnery či úřady
  • Vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní schůzky
  • Zpracování přehledných reportů v excelu, dokumentů ve wordu či prezentací v ppt
  • Tvorba interních směrnic
  • Spolupráce a komunikace s externí účetní
  • Zajištění pracovních cest a příprava cestovních příkazů
  • Administrativní suport jednatelů, evidence dokumentů
  • Podílení se na zajištění chodu kanceláře
  • Mnoho dalších úkolů, které přijdou během spolupráce

Co od vás očekáváme?

  • K přiděleným úkolům přistupujete proaktivně a zodpovědně
  • Výborně zvládáte práci s balíčkem MS Office
  • Ve věcech máte rád/a pořádek
  • Dotahujete úkoly do konce a umíte si zajistit potřebnou součinnost ve firmě i mimo ni
  • Vlastníte řidičský průkaz a jste aktivní řidič/ka
  • K řešení nových úkolů a situací přistupujete pozitivně
  • Úspěšně jste absolvoval/a SŠ s maturitou
  • Předešlá praxe na obdobné pozici je určitě výhodou

Za kvalitní práci se
o vás skvěle postaráme

Dostanete místo v moderních a udržitelných kancelářích na Vlněně se spoustou zeleně a úžasným výhledem na Brno,

Krom toho se u nás můžete těšit na:

  • flexibilní pracovní doba
  • služební telefon s neomezeným voláním a 2 GB dat
  • 13. mzda
  • vzdělávací kurzy a školení dle Vašeho výběru
  • po roce spolupráce navýšení dovolené, 2 sick days

  • ocenění Zaměstnanec kvartálu
  • plně hrazené cestovní pojištění, zvýhodněný bankovní účet
  • kvalitní kafe, čaj, pravidelný fruit day
  • teambuildingy, co vás budou bavit

Začněte tím, že nám o sobě dáte vědět

1/

Pošlete životopis

Pošlete nám životopis a do týdne se vám ozveme.

2/

Potkáme se

Potkáme se na pohovoru. Představíme vám firmu a svá očekávání, probereme vaše zkušenosti, přání a plány.

3/

Zadáme vám úkol

Zadáme vám úkol na doma, abychom si ověřili vaše znalosti a zkušenosti.

4/

Sejdete se s jednatelem

Pozveme vás na schůzku s jednatelem firmy. Poznáte se osobně, dozvíte se o vizi PKV a ověříte si, jestli si s námi budete rozumět.

5/

Konkrétní nabídka

Pošleme vám nabídku práce.

6/

Nastoupíte!

Domluvíme se na termínu nástupu, připravíme vše potřebné a budeme se na vás těšit.

Pošlete nám svoje CV

Vytvářejte s námi energeticky šetrný svět. První krok je
na vás.

+420 770 123 016dudova@pkv.cz

Ing. Barbora Dudová

personalistika